Резюме на посаду бухгалтера: зразок

Резюме на посаду бухгалтера: зразок

Якщо ви шукаєте резюме на посаду бухгалтера (зразок), то тут ви зможете і подивитися і скачати цей документ. Фахівці в галузі бухобліку затребувані на ринку праці. Багато роботодавців при розміщенні вакансій в розділі «Вимоги» вказують той досвід, який вони хотіли б бачити у претендентів, оскільки він дозволить фахівцеві успішно виконувати обов’язки на новому робочому місці. Направляючи резюме на вакансії, кандидату необхідно вказувати в резюме наявний досвід і знання з ведення різних ділянок обліку, уточнювати наявність навичок роботи зі спеціалізованими програмним забезпеченням.

Зразок резюме на посаду бухгалтера:


Резюме

Арсин Галіна Опанасівна

Мета: пошук посади «бухгалтер»

Очікуваний рівень заробітної плати: від 10 000 грн/мiс.

Дата народження: xx. xx.xxxx
Місто Харкiв
Моб. телефон: +38 (067) 000 00 00
E-mail: xxxxxxxxxxx@gmail.com
Сімейний стан: одружена

 

Освіта:

Вища
2012р., Харкiвський фінансовий університет, спеціальність бухгалтерський облік і аудит.

Досвід роботи:

01.10.2015 – по теперішній час ТОВ «Смарт-проект» , м. Харкiв, оптово-роздрібна торгівля

Посада: бухгалтер

Посадові обов’язки:

     

  1. Ведення ділянки «Постачальники»: ведення 60 рахунку, формування книги покупок, проведення звірок.
  2.  

  3. Ведення ділянки «Реалізація»: ведення 62 рахунку, формування відвантажувальних документів, виставлення рахунків на оплату, формування рахунків-фактур, проведення звірок з контрагентами.
  4.  

  5. Ведення банк-клітакнта: формування платіжних доручень, оформлення платежів в банк-клітакнта, вивантаження документів з електронних платежів, виписок, авізо.
  6.  

  7. Допомога головному бухгалтеру при підготовці звітності.
  8.  

  9. Здача звітності в податкові органи, пенсійний фонд.

Причина зміни роботи: бажання працювати в тому числі і на інших ділянках обліку, бажання рости до посади заст. головного бухгалтера.

1.10.2012г. – 05.09.2015 ТОВ «ОПЕГ-ТМ», м. Харкiв, будівництво

Посада: помічник бухгалтера

Посадові обов’язки:

     

  1. Перевірка первинних документів.
  2.  

  3. Введення в програму 1С первинної документації.
  4.  

  5. Формування папок з первинними документами.

Причина зміни роботи: низький рівень заробітної плати.

Додаткова інформація:

Знання іноземних мов: англійська зі словником

Володіння комп’ютером: досвідчений користувач (MicrosoftOffice, добре знання MSExcel, 1 С-Бухгалтерія 7,7, Клітакнт-банк,, 1С-Бухгалтерія- 8.2,1С (зуп) 8.2

Водійські права: немає

Стаж водіння: немає

Наявність особистого автомобіля: немає

Особисті якості: уважність, відповідальність, вміння укладатися в терміни, працездатність, швидко навчаюся новому.

Професійні навики: добре знання ділянок «Постачальники» і «Реалізація», досвід роботи з банк-клітакнтом, знання первинки і вимог до її оформлення.

Рекомендації: надам за вимогою.

Готовність до відряджень: готова

Готовність до переїзду: не готовий


 

Скачати це резюме у форматi .docx (Word)

 

Ви також можете:

Повернутися в розділ приклади резюме

Перейти на головну сторінку , щоб подивитися, як оформлятакться резюме.

Дякуємо за те, що скористалися сайтом rezyume-obrazec.ru


© Готові зразки резюме на роботу на українській мові. Приклад структури, опис розділів та особливостей написання резюме.