Резюме менеджер по роботі з клієнтами, зразок

Резюме менеджер по роботі з клієнтами, зразок

Менеджер по роботі з клієнтами – одна з вакансій, яка ніколи не зникає з сайтів з пошуку роботи. Але і конкуренція кандидатів на посади в області обслуговування та розвитку клієнтів висока. Значить, і підійти до створення резюме необхідно вдумливо, щоб не загубитися в загальній масі претендентів. Склавши резюме, необхідно уважно вивчати вакансію, оскільки для менеджерів по роботі з клієнтами передбачені різні обов’язки, в залежності від того, чим конкретно займається компанія.

Менеджер може вимагатися організації для того, щоб продавати продукт або послугу, займатися оформленням замовлень, розглядати претензії покупців, здійснювати повернення товару або грошей.

Завантажити приклад резюме менеджера по роботі з клієнтами, зразок:


Резюме

Катожник Петро Олегович

Мета: пошук посади «менеджер по роботі з клієнтами»

Очікуваний рівень заробітної плати: від 25 000 грн/мiс.

Дата народження: xx.xx.xxxx
Місто Одеса
Моб. телефон: +38 (098) 000 00 00
E-mail: xxxxxxxxxxx@gmail.com
Сімейний стан: неодружений

 

Освіта:

Вища
2014 року, Академія туризму і підприємництва, м Харкiв, менеджмент, менеджер.

Досвід роботи:

01.06.2014 – по наст. час ТОВ «САТА», м Харкiв, надання послуг зв’язку

Посада: менеджер по роботі з клієнтами (корпоративні продажі)

Посадові обов’язки:

1. Прийом дзвінків від нових клієнтів.

2. Вирішення питань клієнтів:

  • виставлення рахунків;
  • зміна умов оплати послуг;
  • надання кредитів;
  • прийом рекламацій, пов’язаних з якістю зв’язку;
  • прийом заявок на технічне обслуговування або усунення збоїв в роботі телефонії.

  • 3. Прийом дзвінків від нових клієнтів:

    • виявлення потреби організації в отриманні послуг зв’язку;
    • презентація послуг компанії;
    • пояснення по вартості і умов надання послуг.

    • 4. Пошук нових клієнтів, дзвінки до організацій по інформаційній базі компанії.

      5. Розсилка комерційних пропозицій як за результатами дзвінків організацій, так і після обдзвону потенційних клієнтів.

      6. Ведення звітності по виконанню планів по:

      • кількості дзвінків;
      • новим клієнтам;
      • дозволеним рекламацій.

      • 7. Участь в розробці рекламних акцій для клієнтів компанії.

        Досягнення: збільшення продажів по базі постійних клієнтів на 20% в квартал, залучення нових клієнтів – 5 клієнтів в місяць, виконання плану продажів щомісячно не менше ніж на 90%.

        Причина зміни роботи: зміна місця проживання, переїзд в м. Київ

Додаткова інформація:

Знання іноземних мов: англійська розмовна

Володіння комп’ютером: на рівні досвідченого користувача (Microsoft Office)

Водійські права: так

Стаж водіння: 4 роки

Наявність особистого автомобіля: немає

Особисті якості: комунікабельність, грамотна письмова та усна мова, розвинене логічне мислення, висока здатність до навчання, старанність, організованість, презентабельний зовнішній вигляд.

Професійні навики: знання техніки продажів, вміння встановлювати контакт з клієнтом, проведення презентацій, вміння працювати з рекламаціями і складними клієнтами, оформлення документації.

 

Рекомендації: надам за вимогою.

Готовність до відряджень: готовий.

Готовність до переїзду: готовий.


 

Скачати це резюме у форматi .docx (Word)

 

Ви також можете:

Повернутися в розділ приклади резюме

Перейти на головну сторінку , щоб подивитися, як оформляється резюме.

Дякуємо за те, що скористалися сайтом rezyume-obrazec.ru


© Готові зразки резюме на роботу на українській мові. Приклад структури, опис розділів та особливостей написання резюме.